http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

pondělí 4. července 2016

L'oreal SkinPerfection


Ahoj kočky. Nedávno se mi dostalo pod tlapky toto sérum a já se těšila na jeho vyzkoušení. Začnu mluvit o balení jenž je naprosto božské. Růžovo-bílá tubička s pumpičkou která je velmi praktická. Sérum má jemnou bílo-perleťovou konzistenci a na celý obličej mi stačí 2 dávky z pumpičky. 
Sérum a obecně celá řada slibuje kvalitnější pleť, hydrataci, sjednocení textury pleti, redukci pórů a vyrovnání tónu pleti. Pleť by měla být zjemněná a hladká na dotek už po týdnu používání. Póry by také měly být stažené a nedokonalosti méně viditelné. A po měsíci používání by pleť měla být viditelně sjednocená. Já sérum používám ráno a večer. Většinou ho používám samotné, ráno z většiny pod opalovací krém nebo jen pod make up. Sérum je lehoučké a na léto pro mě ideální, udělá krásný matný finish, pod make up si ho nemohu vynachválit. Sérum by nemělo na pleťi tvořit neplechu, je nekomedogení.
Celkově mohu říct že jsem s ním moc spokojená a pro mladší plet je velmi fajn. Cena 299 korun, v akci ho seženete okolo 200 korun.






2 komentáře:

  1. Přemýšlím už o něm delší dobu, vypadá dobře:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poměru cena-výkon-balení naprosto topové sérum :)

      Vymazat