http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

úterý 22. prosince 2015

2015 FAVORITE - BEAUTY


Krásný podvečer, konec roku se blíží a já bych vám ráda ukázala beauty produkty, které mě osobně zaujali. V přístím článku bych vás seznámila s mými favorite skin care produkty. :)
  Začnem Dermacol Truffle Hydratačním Make Upem, obecně Dermacol u mě co se týče make upů vede. Všechny makeupy se vyrábí ve světlých odstínech, takže si myslím že každá z nás si vybere pokud je opravdu bledulka. Tento Truffle a Imperial ( ve článku zde ) jsou mé nejoblíbenější make upy, Dermacol Make Up Cover používám na zakrytí všeho, od kruhů po pupínky a ono to opravdu funguje. Na výběr snad ve všech odstínech. Dermacol Satin Base za mě nejlepší báze pod makeup. 


Bronzer Kit od Claire's, bronzer Essence (už se nevyrábí bohužel) a bronzující perly od Oriflame jsou mé nejpoužívanější produkty. 


Z kontůrek na rty u mě vedou obyčejné Essence. Nejpoužívanější rtěnka je u mě tato Essence Long Lasting Lipsitck. Nemám totiž ráda matné rtěnky, tato je krémová a má nádhernou barvu. Swatche zde


Astor Perfet Stay lesk na rty a Kiko Volumizing Lip Gloss používám na střídačku pořád, tento od Kiko mám dokonce už ve třetím balení.


Na obočí Make Up Revolution Ultra Aqua Brow Tint, za mě velký palec nahoru. Ze začátku jsem měla problém přijít na to kolik a jak s ním pracovat, ale po nějakém roce jsme se skamarádili. Essence Liquiod Link Eyeliner jsou mé nejoblíbenějí tekuté linky.


Z laků u mě vede Kiko, NYC, Miss Sporty a Deborah Milano. A když se blíží ty vánoce tak jsem je tématicky sladila do mé oblíbené vánoční kombinace, červeno-zlaté.




Podělte se i vy o své beauty objevy zde v komentářích. ! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat