http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

úterý 24. listopadu 2015

Velké spotřebováno aneb v mém odpadkovém koši #1



Krásný den dámy, dnes vám ukážu co se  mi nahromadilo v koši, a u produktů které mě zaujali se na chvilinku zastavím :)
Šampony a kondicionéry Balea používám strašně ráda, ještě o něco radši mám řadu Professional než tuto základní, ale vůně i účinky mi přijdou za tu cenu dostačující. Šampon a kondicionér od Yves Rocher pro poškozené vlasy, za mě upřímně nic moc. 


Tělová másla Cien jsou mojí srdeční záležitostí, tady vidíte kokos a mango, a ještě mě v koupelně čeká čokoláda :) Určitě stojí za vyzkoušení. 



Šampon Balea s Kofeinem měl krásnou vůni, vlasy dobře umyl, jen nějaký ten efekt více vlasů jsem nezpozorovala. Freeman pleťový peeling používám už třetím rokem, je skvělý. Balea odličovací olejový fliud je fajn, ale znovu už si ho zřejmě nepořídím. Essence Pure Skind krém je propadák.



Balea pěna na holení stačí, nedráždí mi pokožku. Jediné co mi nesedělo byla vůně. Nivea tělové mléko do sprchy je fajn na ty líné dny kdy se nechci mazat. Dermacol Aroma Time je můj nejoblíbenější krém na ruce. Krásně voní, rychle se vsakuje a hydratuje.



Saloos konopný olej mi příšerně smrdí. :D Takže znovu rozhodně ne. Zato sérum od Nobilis Tilla Biofáze s Levandulí, to byl zážitek. Nádherná vůně levandule, pleť po něm byla vyhlazená a flíčky po akné diky levanduli bledly :)
Effaclar od La Roche Posay používám už hrozně dlouho na dočištění pleťi po odlíčení, jemně pění, v očích neštípe a pleť pak nepne.


 Elseve šampon krásně voněl, stejně jako maska Garnier, znovu bych do nich ale nešla. Tužidlo Wella taktéž už znovu nekoupím. 

Odličovací ubrousky z Tesca byla nouzovka ale mile mě překvapily. La Rival de Loop ubrousky za mě propadák, a o Essence ubrouscích jsem psala zde


Olej na vlasy Garnier mi přišel dost na nic. Stejnak jako krém na ruce Ryor. Ovšem odlakovač od Essence mi přišel jako super vychytávka. :)


Moje oblíbená pasta od Pearl Drops, vysoušeč laku od Claire's byl skvělý, Stars Enamel jsem obrečela, těch posledních pár kapek co v něm je mi ztuhlo. Kosmín je skvělý balzám na rty.


Miss Sporty Make Up a Dermacol báze pod oční stíny? Díky nechci. Na Stay Matte mám pořád zvláštní názor. Někdy mi sedí a někdy bych ho nejraději zahodila.


Jediný lesk který stojí za zmínku je Catrice beautifing Lip Smoother (uplně nahoře) a Cien. Dermacol Love Lips Balzám jsem měla strašně ráda, bohužel tuhle původní řadu už nemůžu sehnat :/ .
Lip Smackery jsem tak nějak domazala, ale za mě nic moc.

Vzorek šamponu Weleda proti lupům a Aknestop Roll mi vyhovovali.

A co vy, spotřebovali jste nějaký kosmetický výrobek? :)

1 komentář:

  1. Tělové máslo do Cien bych chtěla vyzkoušet, slyšela jsem na něj jen samé dobré ohlasy :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat