http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

úterý 17. listopadu 2015

BEAUTY WISHLIST



Do konce roku 2015 jsem si dala za úkol koupit si tyto výrobky, některé osvědčené/oblíbené, nechce se mi žít bez nich a některé, které chci ozkoušet. 
• Kartáček na obličej - Zálusk mám na ten od značky Rival de Loop.
• Bioderma Sebium Pore Refiner - Odjakživa jsem ho chtěla zkusit, tak proč ne teď?
• Flat top - Je načase koupit nový, ten můj od KIKO je už na cestě do důchodu, máte tip dámy? :)
• Dermacol Imperial Make Up - Můj nejoblíbenější makeup, hodlám se k němu vrátit.
• Eos Lip Balm - I mě naprosto učaroval a rozhodla jsem se vyzkoušet všechny dostupné příchutě.
• Batiste suchý šampón - Všichni o něm mluví jak je skvělý, tak mě zajímá co je na něm pravdy. :)

2 komentáře:

  1. Hezký seznam. Co bych z něj vyškrtla já, protože už jsem to měla a nakonec mě to nebavilo, je čistící kartáček a eos. :) Na druhou stranu batistu jsem tento měsíc zcela podlehla a po pár použitích jsem došla k závěru, že bez něj si to už neumím představit. :D

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kartáček mě zajímá hlavně čistě ze zvědavosti je tedy pravda :)

      Vymazat