http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

neděle 1. listopadu 2015

Novinky - Řijen 2015


Krásné nedělní ráno. Dnes tu pro vás mám novinky za měsíc říjen. V první řadě bych vám chtěla ukázat 2 nádherné laky na nehty, ten od Miss Sporty jste už mohli vidět v akci. Druhý Top Coat od NYC už se chystám lakovat, takže čekejte fotky. V Rossmanu jsem do košíku přihodila tvářenku od Miss Sporty, za ''akční cenu'' 25 korun. Jinak jsem si ovšem šla koupit pudr, a tentokrát jsem šáhla po tomto od NYC. Řasenka a tužka na obočí je taková klasika, odličovací ubrousky z Tesca plní svojí odličovací povinnost, a Kozí krém od Ziaji krásně hydratuje na noc. Mýdlo a krém už jsou jen taková sladká tečka na závěr. Voňavá tečka. Přeji pěkný zbytek dne. :)








6 komentářů:

  1. Stále přemýšlím o koupi toho matného laku :-D

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já přemýšlím o dalších odstínech, určitě za ty peníze stojí vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Strašně krásné fotky! Moc se mi líbí :) Jinak noční krém od Ziaji mám taky, ale nemůžu ho používat, protože se mi po něm dělají pupínky, což mě mrzí :(

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě dřív měla s pletí docela problémy, ale po tomto krému tedy nic :O

      Vymazat