http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

pátek 30. října 2015

#Halloween - Skull Lady

Krásný pátek dámy.

Halloween jsem nikdy nějak extra neslavila, maximálně jsme si doma vydlabali dýni a dali do ní svíčku. Ale tak kdy se jinak vyřádit s tunou líčidel, když ne zrovna na Halloweena? Já bych na nějakou akci zvolila něco takového, nelíbí se mi celá tvář ve stylu ''skull', chci se cítit žensky, proto jsem zvolila polovinu tváře namalovanou. Použila jsem Dermacol Make Up Cover, Pudr od NYC, paletku očních stínů Elf (už ji nemají v nabídce, ale byla to paleta 100 stínů ve spíše neutrálních barvách) a lesk na rty XXXL od Essence, v odstínu 07 Silky Red. Umělé řasy jsou z Claire's. Na tvářích mám bronzující perly od Oriflame . Jinak na ''krvavé šrámy'' jsem použila ubrousek který jsem si rozložila na vrstvy, a nalepila na obličej lepidlem na řasy. Na závěr jen troška kečupu.  (Smrdí to:D) Černá skull strana je vytvořena pomocí světlého Dermacol Make Up Cover a bílého stínu. Na černé fleky mi posloužili gelové linky Inglot. Na závěr jsem celou skull stranu poprášila trochou velmi světle stříbrného stínu.




A závěrem dvě trošku silněji upravené . A za co jdete na Halloweena vy? :)








Žádné komentáře:

Okomentovat