http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

neděle 11. října 2015

Novinky - Září 2015





Krásný večer. Už tu máme měsíc říjen, takže je na čase vám ukázat novinky za září. Není jich mnoho, snažila jsem si kupovat opravdu jen to co nutně potřebuji (zdravím svůj asi tak padesátý nový lak :D ). Takže jdeme na to.



Rimmel Kate Shadow Stick - Oční stíny v tužce ( Deep Amethys) - Krásná fialová barvička, cena tuším okolo 140 korun, drží celý den. Určitě o ní v blízké době napíšu článek, protože mě oparvdu baví.
Miss Sporty Clubbing Color - Věc co zrovna nutně nepotřebuju, ale ta barvička je nádherná.
Dermacol Love Lips - Love Lips jsou moje oblíbené balzámy, do kabelky přes den je dostačující, ale ta předchozí verze mi přišla lepší.



Dermacol Aroma Rituals Body Lotion ( Caribbeand Dream, Belgian Chocolate ) - Krásně voňavá tělová mléka od Dermacolu. Na zimu bych preferovala ovšem něco hutnějšího.
Cien Flower Deodorant - Nouzovka když jedete ze školy domů ( bydlím na vesnici kde pořádný krám fakt nenajdete) a zjistíte že jste si zapoměli koupit deodorant. Krásně voní a funkci plní, nemám si na co stěžovat.



Balea Coffein Shampoo - Balea Professional věci na vlasy mám obzvlášť ráda, a tento šampon jsem ještě nezkoušela tak skončil v košíku. Nějak extra nevěřím že by pomáhal na hustotu vlasů, ale na umytí je fajn.
Tangle Teezer je klasika, normální hřeben už ani nepoužívám.
Bioaquanol U - Toto je můj stálý pomocník v boji proti vypadávání vlasů.






Lush Brazened Honey Čerstvá Pleťová Maska je skvělá čistící maska, určitě čekejte recenzi.

Tak to je pro novinky za září vše, určitě se pochlubte, čím jste si udělaly dámy největší radost v září vy? :)



1 komentář: