http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

neděle 13. prosince 2015

TOP - LISTOPAD 2015




Krásnou neděli přeji, dnes bych vám ráda ukázala svoje oblíbence za Listopad. Začneme Balea Micelární Vodou, na kterou jsme všichni tak dlouho čekali. Musím říct, že jak jsem se těšila až Balea přijde se svojí micelární vodou, tak vůbec nejsem zklamaná. Odlíčí co má, nesmrdí, jen trošičku lepí, ale to se dá přehlédnout, když uvážíme poměr - cena, balení, výkon. 


Tento krém z dílny Balea je opravdu skvělý, mám v zásobě ještě jedno balení. Je velmi hutný, dá se použít i jako maska na ruce ve velké vrtsvě, krásně hydratuje a nádherně voní. :) Cena byla okolo 35 korun. 


Dermacol Imperial je můj miláček mezi make upy, ovšem dost mu teď šlape na paty jeden kousek opět z dílny Dermacol, ale o něm příště. :)


Jedna z mých nejoblíbenějších voňavek, Guess Girl. Sladká ale né až tak moc. Ráda ji používám na podzim.


Hodně jsem si oblíbila hnědé odstíny, hlavně tuto od Essence, používám ji pořád, mohli jste ji vidět už v minulých oblíbencích.









Z hudby asi nejhranější písnička byla tato od Becky G - Break a Sweat. Hodně jsem koukala na seriál Ztraceni nebo Losing with Jillian.




A co zaujalo vás v listopadu? :)

5 komentářů:

  1. Odstiny rtenek vypadaji dobre.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si chcela micelárku od Balei kúpiť a keď som konečne šl po ňu, tak bola vypredaná a doteraz som ju nevidela :D tak dúfam, že ešte príde :)
    Vianočné líčenie

    OdpovědětVymazat