http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

středa 4. listopadu 2015

TOP - ŘIJEN 2015


Krásnou polovinu týdne, dnes vám ukážu pár svých oblíbených produktů za měsíc Říjen.
Jako první tu mám toto duo Aroma Ritual od Dermacolu (Belgická Čokoláda) sprchový gel a tělové mléko, které nádherně sladce voní. Dále pak krém od Neutrogeny, skvělý na problematickou pleť, já ho používám pod make up a je úžasný. Maska od Natura Siberica s Anti-Age účinkem mi zmírňuje otoky a kruhy pod očima a také ji používám na citlivější místa pleti, kam čistící masky nedávám. Rtěnka Essence Nude v odstínu '003 Come Naturaly' má nádherný hnědo-fialový odstín. Laky na nehty od Miss Sporty a jeden od NYC, dále tu mám řasenku a tvářenku od Miss Sporty. Řasenka je Pump Up Lash, dělá krásné řasy, neslepuje vydrží. Tvářenka Morning Baby Cream Blush má krásný odstín. A jako poslední, malé doporučení na skořicovou svíčku, našla jsem ji v Teta Drogérii, název si bohužel nepamatuji ale stála 30 korun. Vůně mi krásně provoní pokoj při studených večerech, určitě se podívám ještě po dalších verzích.










Ze seriálů u mě vedl Alcatraz o vězení na ostorvě Alcatraz u San Franciska, z filmů to byly Ženy V Pokušení a Sex Ve Měste . Nakonec 4 nejčastěji přehrávané písničky. 

Demi Lovato - Confident  
Selena Gomez - Same Old Love

Bobby Brackins - My Jam ft. Zendaya and Jeremih.

Wiz Khalifa&Iggy Azalea - Go Hard Or Go Home

A jaké máte vy oblíbence? :)


4 komentáře:

  1. Ten sprchový gel od Dermacol miluji, ta vůně je neskutečná :-))
    Lak od Miss sporty v krásné zeleno-žluté barvičce mám také!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že duo od Dermacolu je bezkonkurenční :)

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat