http://nuitvanille.blogspot.cz/search/label/T%C4%9Blo

pátek 16. října 2015

MISS SPORTY CHECK MATTE



Krásný podzimní den. Tuto barvu laku jsem si naprosto zamilovala. Na fotkách je taková lesklejší, ale jinak je opravdu krásně matná. Na podzim je úplně ideální. K výdrži nemůžu nic moc říct, protože mě žádný lak nevydrží déle jak 3 dny, vždy si ho nějak zničím. Na výběr mají ještě další 2 odstíny o kterých velice přemýšlím. Cena laku se pohybuje v rozmezí 40 až 50 korun. 




A co vy, máte také nějaký oblíbený podzimní lak na nehty? :)

6 komentářů:

  1. Ja som u nás videla len sivú verziu, chcela som si ho aj kúpiť ,ale moc matne nevyzerá :/
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z nějakého důvodu mi na fotce nešlo zachytit jak je matný, ovšem mě ta barva stejně uchvátila :)

      Vymazat
  2. Moc se mi matné laky líbí, hezká barva :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Odstin je to nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásný! Já mám oblíbený podzimní lak z Yves Rocher v odstínu pivoine nacré :)

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat